Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Jak zawsze klasa ;)

Łukasz

Pozytywne zdziwienie profesjonalizmem obsługi, dobrą stroną internetową oraz jakością jedzenia - polecam.

Mark

Jest w pyte !

Sebastian

Pyszna pizza, szybka dostawa.

Krystyna

Jak zwykle pysznie. Zamówienie dostarczone przed czasem - duzy plus.

Irena

Świetna pizza

Łukasz

Super mniam mniam

Mateusz

Najlepsza picca

Marta

Wszystko ok.

Radosław

Szybko i smacznie

Marta

Szybka dostawa, pizza apetyczna i smaczna. Polecam tego dostawcę.

Irena

szybko i dobre jak zawsze

Grzegorz

Super szybka dostawa i dobra pizza

Tomasz

Szybko i smacznie

Marta

Pizza wyśmienita, polecam

Sebastian

Brak sosów czosnkowych, a były one opłacone:(.

Leszek

Hmm, przepraszamy za niedopatrzenie, proszę przy następnym zamówieniu w komentarzu się o nie upomnieć. Jeszcze raz przepraszamy.
~ Zespół Peperoncino

Super😀

Damian

Smaczne jak zawsze

Grzegorz

Zawsze smacznie ;]

Tomasz

Brak

Łukasz

Polecam

Kamil

:)
~ Zespół Peperoncino

Pysznie i szybko. Polecamy

Beata

Dziękujemy za opinię :)
~ Zespół Peperoncino

Bardzo duży plus za papierowe opakowania. Fajnie że był licznik.

Ewa

Dziękujemy za opinię, licznik działa w celach orientacyjnych, staramy się być przed czasem, choć nie zawsze się nam to udaje :)
~ Zespół Peperoncino

Za każdym razem gdy zamawiam to wystawiam opinie, a to dlatego że kolejny raz, gdy parę dni temu zamówiłam dwie pizze, 🍕i inne pyszności😋 🥗to nie dość że, jedzenie dotarło dużo przed czasem 👍to pizza smaczna, a przede wszystkim ciasto- świeże kruche,już nie wspomne o składnikach, sałatka wyśmienita - również świeże składniki i co mnie zaskoczyło, ale bardzo pozytywnie, to ilość tej sałatki - tyle tego że spokojnie dwie osoby by się najadły, Dziękuje i do następnego razu.

Edyta

Dziękujemy bardzo za miłe słowa :)
~ Zespół Peperoncino

Polecam 100 zadowolenia dostawa przed czasem

Elżbieta

Dziękujemy :)
~ Zespół Peperoncino

Szybka obsługa, pyszna i co ważne ciepła pizza. Możliwość konfiguracji składników na ogromny +

Marcin

Wszystko super, ale kurier mógłby trochę bardziej się postarać, bo pizza się zsunęła i połowa była pognieciona. Mimo to pizza pyszna 🙂

Joanna

Bardzo dobra pizza

Łukasz

Bardzo długi czas oczekiwania w weekend. Niekiedy pizza ma nie te składniki co w menu.

Anna

Dziękujemy za opinię, w weekend niestety czasu oczekiwania z dowozem przyspieszyć się już nie da, zachęcamy do odbioru osobistego na pewno będzie szybciej. Jeśli chodzi o pomylone składniki najmocniej przepraszamy jeśli coś było nie tak, w razie wystąpienia problemu z zamówionym daniem prosimy o kontakt telefoniczny w celu usunięcia problemu. Pozdrawiamy.
~ Zespół Peperoncino

Pizza niezgodna z podanym na stronie wymiarem tj. różnica 3 cm. Smak bez zarzutu.

Karolina

Czemu taka opinia:
1. Dokupiono Rukolę - nie było
2. Gorsze ciasto w porównaniu do poprzednich
3. Estetyka wykonania heh... Pozostawia wiele do życzenia...

Katarzyna

spozniony dostawca

Wiktor

Bardzo dobra pizza, szybka dostawa

Leszek

Wszystko jak zwykle ok, szybka dostawa, świeżo i smacznie.

Karolina

Szybko i pysznie

Szymon

Polecam!

Maciej

Super pod każdym względem :)

Elwira

Częściowo przypalone ciasto

Karol

Za każdym razem, gdy zamawiam pizze,🍕🍕🍕 jestem zadowolona, nie dość że smaczna😋 to zawsze dociera na czas, lub przed czasem,i tak trzymać 👍

Edyta

Dziękujemy :)
~ Zespół Peperoncino

bardzo dobre dania i w dostarczone w wyznaczonym czasie. Polecam

richter

Szybka dostawa, polecam

Magdalena

Ideolo

Paweł

Pizzeria 10/10

Dominik

Super

Agnieszka

Pyszna pizza, dostarczona nawet trochę wcześniej niż miała być :-)

Krystyna

Super

Mateusz

Spoko

Mateusz

Świetna pizza.

Tomasz

Pomimo zamówień powyżej 70 zł ani razu nie była dostarczona promocyjna cola.

Mariusz

Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli następnym razem nie otrzyma pan coli prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny z lokalem.
Jeszcze raz przepraszamy.
~ Zespół Peperoncino

👍

Mateusz

Super mega ultra xD

Jacek

Polecam!!

Patrycja

Super!

Joanna

👍

Mateusz

Brak

Marek

Było małe opóźnienie ale pyszne sosy zrekompensowały tę małą niedogodność 🙂

Joanna

Wszystko ok

Mariusz

Jedzenie dobre jak zwykle, bardzo szybka dostawa

Paweł

Ok

Mateusz

Ok